Nanowrimo 2009

nanowrimo 2009

Het is weer bijna november de maand van Nanowrimo (NAtional NOvel WRiting MOnth) en ik doe net als vorig jaar mee. Deze keer start ik ook echt op 1 november in plaats van 7 november. De achterstand was vorig jaar killing en dus heb ik de vijftigduizend (!) woorden in 30 dagen niet gehaald. Het resultaat van vorig jaar is een half verhaal wat misschien ooit nog eens opgepakt wordt. Ooit. Misschien. Of niet.

nanowrimo 2009 alice

Dit jaar doe ik mee met een verhaal waarvan de plot lekker niet verklapt wordt. Gedurende november kan er meegelezen worden op mijn Nanowrimo pagina hier. Voor de echt nieuwsgierigen (kan me niet voorstellen dat die er zijn trouwens) heb ik hier dan nog een tipje van de sluier.

’1001 dingen die je altijd had willen doen in een luchtballon… en de zinloosheid van parachutes.’ gaat over een volslagen uit de hand lopende reis met een luchtballon. Kenners kunnen aan de hand van de foto op mij Nanowrimo pagina hier wel bedenken waar de reis onder andere naar toe gaat.

Genoeg verklapt, ik ga me mentaal voorbereiden…

Alice

