Een boek in 16 platen.

‘Eén latte, een cappu en een espresso’ gevangen in 16 platen.

Woorden in wolken over woorden in een boek.
Een verhaal gezien vanuit een andere invalshoek.
De plot verstopt in details en composities
en al doe ik mijn best het is net of ik niets zie.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

De platen laten allerlei woorden zien per hoofdstuk. De meest voorkomende woorden zijn het grootst (en vaak het minst interessant) en zo hier en daar zitten woorden die in samenhang de plot schetsen in een vreemde puzzel.

Wil je de woordenwolk in zijn geheel zien (gewoon te bekijken van linksboven naar rechtsonder) dan heb ik hem hier nog een keertje geplaatst. Gewoon er op klikken voor een grote afbeelding.

Alice Verheij © 2010

2 reacties op “Een boek in 16 platen.

  1. Er komt meer. Binnenkort is het hele boek (!) in één oogopslag te zien en te lezen. Hoe? Dat hou ik nog even verborgen. Het is een experiment waar ik aan werk om op een andere manier om te gaan met het uitgeven van boeken.
    Binnenkort is het boek op vier verschillende manieren te lezen / ervaren.

    Tijd voor innovatie in de boekenmarkt wat mij betreft.

Reacties zijn gesloten.