Alice zoekt een kamer!

Inderdaad. Het is tijd om Den Haag te verlaten. Gewoon omdat ik te duur woon én mijn woning betrokken is als een soort vluchtheuvel waarbij dat gevoel van tijdelijkheid in negatieve zin nooit is weggegaan. Met de Nepal / India plannen in het voorhoofd is het belangrijk een landingsplaats te vinden voor de perioden dat ik wèl in dit land zal zijn dit jaar en volgend jaar. Een plek waar ik dan wel thuis hoor en dat is in ieder geval in Amsterdam.

O, en mocht iemand nog interesse hebben in delen van mijn inboedel, mail me!

Alice © 2011

1 reactie op “Alice zoekt een kamer!

  1. Hoi Alice ! Ik ben zelf ook even op kamerhunting , voor mn zoon in Amsterdam : Marktplaats.nl ( zoeken op: kamer in amsterdam te huur aangeboden ) en kamerhulp.nl zijn wel goede punten om te zoeken!
    Trouwens viel mij op dat 20m2 vaak voorbehouden is aan vrouwen ( seksitisch niet waar , maar komt jou dan ff uit ;) )
    Heel veel sucess!!
    liefs Silvia

Reacties zijn gesloten.