Elsevier fotoshoot

Op 15 augustus lag ie in de winkel. De Elsevier wintermode special. Na eerst een fotoshoot voor een kunstproject begin dit jaar en een shoot voor de ZijAanZij sta ik nu op pagina 92 van de Elsevier met een tekstje over mijn kledingstijl en een prachtige foto die enige tijd terug is gemaakt in Amsterdam door Sabrina Bongiovanni. Morele ondersteuning (en praktische vwb kleding en haar) werd tijdens de shoot gegeven door @artgrrl. Zonder dat was het zeker niet zo leuk geweest.

En dit is ze dan geworden:

a3

foto © 2009 Elsevier, Sabrina Bongiovanni

Exhibitionisme

IJdelheid is des duivels oorkussen
maar eigenlijk wel leuk ondertussen.
Zelfverheerlijking, zo verwerpelijk
maar je voelt je even onsterfelijk.
Narcisme kan natuurlijk niet
maar ’t is zo leuk als iedereen je ziet.
Dus ach, ik kijk, zie, gniffel en lach
om mijn eigen gekkigheid elke dag.

De pagina’s in Elsevier waar ik en een aantal anderen staan vindt je hier: rode draad int 2009.

Alice © 2009