Ik zoek werk

Vanaf vandaag noem ik mezelf werkzoekende. Want ik zoek werk. Mijn beschikbaarheid is bespreekbaar maar begint bij twee dagen in de week.

Ik zoek bewust niet in mijn oude werkveld van organisatieadvies en projectmanagement want ik wil werken als schrijfster, redacteur of in een andere functie waarbij ik creatief met taal aan de slag kan zijn. Natuurlijk blijven het coachen van mensen bij het meemaken van ingewikkelde veranderingsprocessen en het leiden van maatschappelijk relevante projecten me trekken. Kansen om mijn bijna vijfentwintig jaar ervaring en mijn opgedane kennis in te zetten voor het maatschappelijk belang zal ik dus niet laten lopen. Zolang het maar niet betekent dat ik weer in die oude cyclus van projecten die niet goed zijn voor organisaties en overambitieuze doch nietszeggende automatisering betrokken wordt. Die tijd ligt definitief achter me.

Het liefste vind ik voor een aantal dagen per week werk als redacteur bij een organisatie, blad of website waar ik mijn hart aan kan verbinden en waar het schrijven de basis vormt van mijn inspanningen. En natuurlijk laat ik mij graag in met nieuwe media gegeven mijn lifestyle en ervaring. Mijn c.v. staat hier: Curriculum Vitae Alice 2009

Alice Verheij
schrijfster, performer, werkzoekende

2 thoughts on “Ik zoek werk

  1. geweldig !! ik ga hem maar kopieren denk ik en naam aanpassen:-)
    ik spreek je, want denk dat we samen wel iets kunnen … alhoewel, wie ben ik … ik ken je NOG niet

    namasté, Sonja

Reacties zijn gesloten.