Eva’s portfolio site

Moeders zijn trots op hun dochters. Tenminste dat hoort zo te zijn als het aan mij licht. Jammer genoeg denkt niet iedereen er zo over en maar al te vaak ligt dat niet aan de dochter. Soms wel natuurlijk.
Maar goed, ik ben trots op mijn dochter die als jonge vrouw op zoektocht is naar een plaats in de maatschappij waar ze haar kwaliteiten als kunstenaar kan vergroten. De dame groeit in alle (nou ja bijna dan) opzichten.

Vandaag is ze begonnen met het opbouwen van haar portfolio website. Best stoer van zo’n meid om haar werk zichtbaar te maken voor anderen via het net. Ze is niet de enige maar toch. Het maakt mij trots om te zien wat zij inmiddels kan maken. Vandaar vandaag geen schrijfwerk van mijzelf maar schaamteloze promotie voor het werk van mijn dochter.

http://everheij.wordpress.com is de plek waar Eev’s portfolio in ontwikkeling te zien is.

Alice

One thought on “Eva’s portfolio site

Reacties zijn gesloten.