Tantalizing Tuesday

(Werk)dag twee van de week. Tantalizing tickling Tuesday. Het is nog steeds koud buiten en een lichte wind zorgt ervoor dat de gevoelstemperatuur lager is dan de werkelijke. Mijn lippen tintelden toen ik even het hoofd buiten mijn veilig warme huis stak. Het is een andere dag dan gisteren. Nog steeds een licht verdriet omwille van een liefde die een beetje moeizaam lijkt te zijn geworden wat mij erg spijt. Maar ook een hoeveelheid energie in me die ik lange tijd niet gevoeld heb. Overigens heb ik wel lippenbalsem nodig.

Het begon met een wat trage start en het beginnen aan de bouw van een nieuwe website voor mijn Amsterdamse stamkroeg. Ik verwachtte daar een paar dagen voor nodig te hebben maar dankzij wat voorwerk van zoonlief verliep het allemaal razendsnel. Om vier uur in de middag was het voor elkaar. Een hele nieuwe site met de belangrijkste features er in verwerkt, nieuwe styling en simpeler bediening. Audio, video, foto’s, reactiemogelijkheden, RSS feeds, links, eerste versie aangepaste teksten, eigen (aangepaste) CSS scripts, beetje Flash hier en daar en Google Maps integratie voor de routepagina. Een link met Twitter mocht natuurlijk niet ontbreken. Alles werkt in één keer, o how I love WordPress!

Nu maar even afwachten wat er van gevonden wordt bij de eerste oplevering. Goed, er moeten nog wat dingen aangepast worden zoals beter fotowerk en aanvulling van een paar teksten maar daarbij ben ik afhankelijk van anderen. Opleuken doe ik pas na die eerste evaluatie. Alles bij elkaar is het heerlijk om weer eens flink aan de slag te zijn met een projectje. Het zit me in ieder geval nog voldoende in de vingers gelukkig. Al zeg ik het zelf: het ziet er veel beter uit dan de oude versie van die site. Het resultaat zal binnenkort online komen.

Het eten vanavond wordt Lasagna met wat spinazie er bij. Lekker! O, en die sollicitatie is de deur uit. Wel een prachtjob trouwens, nu maar afwachten of het iets wordt.

Tantalizing Tuesday, zo’n dag met een randje er omheen waarop zorgen even weggedoken zijn en mijn energie eindelijk weer eens op het oude niveau is. Dat was te lang geleden. Nu maar hopen dat er morgen een Whopping Wednesday in het verschiet ligt. Denk van wel trouwens. Schrijfdagje in Amsterdam, ’s avonds radiouitzending met mijn maandelijkse radiocolumn en nog even bijpraten met die verliefde beste vriendin. Gaat wel goed komen dus.

Alice Verheij © 2010

One thought on “Tantalizing Tuesday

  1. Ben benieuwd naar de nieuwe website van je stamkroeg…..Saarein, toch?

    En hoop voor je dat de sollicitatie positief voor je uitpakt…..en nu maar duimen!!!! En natuurlijk ook hopen op een wat je noemt een
    whopping wednesday.

Reacties zijn gesloten.