Burkababe

Een tijdje terug schreef ik als eens over de verheffing van de burka tot fashion item. Laat nu Agent Provocateur dat in de praktijk brengen volgens deze commercial, goed met een chador in plaats van een burka, dat wel natuurlijk. En ineens kijk ik heel anders tegen vrouwen in een burka of chador aan. Geen idee hoe dat nu komt.

Alice

One thought on “Burkababe

  1. Wat een mooie reclame!!
    Toen ik in Dubai was, verbaasde ik me er – als westerse leek- ook al over dat volledig in burka gehulde vrouwen met tassen (soms zelfs winkelwagens) vol dure designkleding de winkelcentra uit liepen. En toen kwam ik er achter dat deze vrouwen onder hun burka’s vaak prachtig gekleed zijn. Dat wist ik daarvoor helemaal niet.
    Maar toch leuker om voor te stellen dat deze vrouwen sexy lingeriesetjes dragen onder hun burka!

Reacties zijn gesloten.