Aankondiging gedichtenbundel en verhalenbundel

In april verschijnt mijn gedichtenbundel Passiezeren in druk. Passiezeren zal voorlopig uitsluitend via internet verkocht worden en niet als e-book verschijnen. De bundel gaat over liefde, liefdesverdriet en verdriet en is een zeer persoonlijke poëtische kijk op het leven. De bundel verschijnt onder mijn pseudoniem Anna Reiziger.

Onder mijn eigen naam is in maart 2010 de verhalenbundel De Genderdans als gratis e-book verschenen. Deze bundel is in 2008 al gereed gekomen maar niet vrijgegeven en recent geheel geredigeerd. De Genderdans bevat korte verhalen, anekdotes en gedichten die gerelateerd zijn aan mijn levensreis van de afgelopen jaren tot april 2008.

Alice Verheij

2 thoughts on “Aankondiging gedichtenbundel en verhalenbundel

  1. Niet alles hoeft gekocht te worden hoor. Soms is er ook zomaar iets helemaal gratis. Zoals ‘De Genderdans’ en het script van ‘Een familiezaak’.

    Nieuw werk ga ik wel verkopen via mijn website.

Reacties zijn gesloten.