23 juni: de eerste WoordenStorm Midzomernacht Strandsalon

WoordenStorm organiseert deze zomer tijdens de midzomernacht van woensdag 23 juni op donderdag 24 juni op het strand bij Kijkduin een literaire en muzikale nachtsalon onder de noemer

Eerste
WoordenStorm
Midzomernacht
Strandsalon.

Het programma is nog in opbouw maar zal heerlijk worden voor iedereen die van mooie gedichten, verhalen, liedjes en mensen houdt. Natuurlijk wordt er gezorgd voor dekens, kampvuur, windschermen en leuke mensen. Meedoen kan iedereen onder de hier genoemde voorwaarden waar volledig aan voldaan moet worden:

  • aanmelden via woordenstorm@xs4all.nl
  • minimaal één gerecht in voldoende mate meenemen (vooraf doorgeven wat)
  • drank meenemen (idem) (alleen non- of licht alcoholisch is toegestaan)
  • een geweldig humeur meenemen
  • minimaal 1 gedicht, lied of verhaal meenemen
  • een muziekinstrument of object om muziek mee te maken meenemen
  • promotie van de Woordenstorm Midzomernacht Strandsalon via de eigen Twitter, FaceBook of Hyves accounts of de eigen website
  • een slaapzak meenemen

Er kunnen maximaal twintig mensen deelnemen, er zijn geen kosten aan verbonden.

De organisatie is in handen van WoordenStorm mijn tekst, web presence en eventsorganisatie bedrijfje dat zich op deze manier wil presenteren aan vrienden en bekenden en geïnteresseerden en in juni dit jaar van start zal gaan.
De
WoordenStorm Midzomernacht Strandsalon is inmiddels aangemeld bij de gemeente Den Haag zodat er geen vergunningsproblemen ontstaan.

Wil je meewerken of heb je ideeën voor programmaonderdelen, ken je artiesten die het leuk vinden om mee te doen met dit ‘Vrienden van WoordenStorm’ event, meldt het me dan zodat ik contact met ze kan leggen.
Meer informatie zal later verschijnen op http://www.woordenstorm.nl en op de tijdelijke website woordenstorm.wordpress.com.

WoordenStorm / Alice Verheij © 2010

2 thoughts on “23 juni: de eerste WoordenStorm Midzomernacht Strandsalon

  1. Lieve Alice,

    Dit lijkt me heel erg leuk.
    Maar ik ben altijd een beetje op mijn hoede met dit
    uitnodigen van mezelf.

    Ik denk altijd dat als je me er echt bij wilde hebben je me allang gevraagd
    had.

    Ik laat de beslissing aan jou. Jij moet het leuk vinden.

    Groeten

    Merel Moistra

    • Nou Merel,

      als er eentje meer dan welkom is ben jij het wel.
      Volgens mij neem je dan vast je yukelele mee!
      Heel erg welkom meis!

      Alice

Reacties zijn gesloten.