En daarom hou ik van Jan Rot

Hier wordt ik nu helemaal vrolijk van. Jan Rot die op zijn manier laat zien dat we in een land leven waar iedereen welkom hoort te zijn. Omdat er altijd plaats is voor meer. Protest tegen randstedelijke angst en zo positief als het hoort te zijn. In de handen van de grote taalmeester Jan Rot is een hertaald lied een nieuwe schepping. ‘This land is your land’ maar dan op zijn Hollands en eigenlijk veel mooier.

Met de ervaring van mijn eerste optreden in een echt theater nog door mijn aderen bruisend levert Jan me nog meer inspiratie om vooral verder te gaan, meer te schrijven, meer te zingen. Er zijn nog zoveel mooie liedjes die omgezet kunnen worden van het Amerikaans in onze mooie Nederlandse taal!

Jan, een diepe buiging!

Alice

One thought on “En daarom hou ik van Jan Rot

  1. Inderdaad Allice, een heeel mooi lied……….de tekst is helemaal uit mijn hart gegrepen!

    Renate

Reacties zijn gesloten.