Klacht tegen ASR verzekeringen ingediend.

Lieve lezers, lezeressen en lezerandersen,

Zie mijn vorige bericht voor de redenen van het indienen van een klacht tegen ASR verzekeringen met betrekking tot de zomercampagne waarin ze zichzelf als tolerante en maatschappelijk verantwoord ondernemend bedrijf pogen neer te zetten maar daar dus jammerlijk in falen.

Na vanmorgen nog eens goed de website van de Stichting Reclame Code (ook wel de reclame code commissie) te hebben nagelezen werd me duidelijk dat individuen niet gezamenlijk een klacht kunnen indienen. Je moet voor een klacht een individu of bedrijf zijn. Een belangenorganisatie wordt ook als individu gezien. Om die reden heb ik besloten om mijn klacht over de reclameposter van ASR verzekeringen dan toch maar alvast in te dienen. Natuurlijk hoop ik dat iedereen die het mij mij eens is op dit mij zal volgen en de moeite neemt om een klacht in te dienen. Dat kan op www.reclamecode.nl.

Uiteraard hoop ik dat TNN en COC dit voorbeeld ook volgen.

Alice © 2010

4 thoughts on “Klacht tegen ASR verzekeringen ingediend.

  1. Tja, je kunt ook alles negatief uitleggen. Ik vind het niet aanstootgevend. Het is gewoon een uitspraak die prima past in het huidige tijdbeeld.

Reacties zijn gesloten.