Aankondigingen

Lieve lezers,

ik heb twee aankondigingen.

  • Op dinsdag 16 november wordt door BNN om 20.25u op Nederland 3 een aflevering van ‘Je zal het maar zijn’ van Sophie Hilbrand uitgezonden. In de uitzending komen mijn dochter en ik uitgebreid in beeld. Wie mij en haar kent weet over welk onderwerp dat onder meer zal gaan. Verdere details volgen op de website van BNN.
  • Op zaterdag 20 november is het weer de jaarlijkse Transgender Gedenkdag. Deze keer in mijn woonplaats Den Haag. In het programma is om 19u in het Basta Café van het COC  aan het Scheveningse Veer een uitvoering opgenomen van het lied ‘Rode baret’ dat ik geschreven heb ter herinnering aan Henriëtte / Harry Wiersinga die in 2007 in Den Haag is vermoord. De muziek is van Max Douw die me ook zal begeleiden.
    Het volledige programma is te vinden op de website van TNN, het Transgender Netwerk Nederland.

Lieve groet,

Alice