There’s an App for that!

Van sommige dingen wordt ik vrolijk. Van Sesamstraat bijvoorbeeld. Vooral als er een vette knipoog wordt gegeven naar dat rare wereldje van volwassenen. Als Gadgeteer (niet verder vertellen hoor) zit mijn Aaifoon (iets minder egocentrisch gespeld dan de werkelijke naam) propvol met ‘apps’. Vroeger heette dat gewoon nog programmaatjes maar de gadgetlingo heeft het dus over apps. Applications, letterlijk vertaald applicaties en die ken ik nog als plaatjes die je op het gat in de knie van je spijkerbroek genaaid kreeg door je moeder. Maar goed, vanmorgen kwam deze langs en ik kan niet laten hem jullie te laten zien.

Voor even voel ik me weer een klein kind en zing ik onder de douche:

Zit er in je broek een gat
daar is een App voor dat.
Wil je eigenlijk in bad
daar is een App voor dat.
Val je plotsklaps op je gat
daar is een App voor dat.
Was je gisteren weer zat
daar is een App voor dat.

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan. En jullie, hebben jullie er nog leuke?

Alice © 2010

One thought on “There’s an App for that!

Reacties zijn gesloten.