Het vervolg.

Ik kan het niet laten. Zonder jullie te vertellen wat er uiteindelijk in ‘Eén latte, een cappu en een espresso’ gebeurt is met Kat, Beth en Jolanda zijn twee van de dames in een vervolg op mijn debuutroman terecht gekomen. Veel eerder dan mijn bedoeling was en eigenlijk was zelfs die bedoeling er niet een paar weken terug. Maar ja, het zijn dan ook een stel eigenwijze meiden en de controle over ze ben ik al snel verloren in het vorige boek. Dus ik moet wel want ik kan ze toch moeilijk op hun eigen houtje hun levens laten vervolgen. Hoe het met die derde vergaan is kan ik hier niet vertellen, dat vinden de andere twee niet goed en ruzie kan je maar beter niet met ze hebben.

Het is me anders wel een stel hoor. Mij hebben ze maar drie weken rust gegund terwijl zijzelf veel langer hebben kunnen bijkomen van het eerste boek. Maar goed ik ben nu eenmaal een volgzaam type dus daar gaan we dan maar weer. Misschien verklap ik de komende tijd hier af en toe een beetje over wat ze uitspoken.

Alice © 2010