De liefdesscène.

Na wat geëxperimenteer zijn hier twee proefplaten over de liefdescène uit ‘Eén latte, een cappu en een espresso’. Het is de scène tussen twee van de hoofdpersonen die een opmaat vormt voor het vervolg van het boek dat ik komende maanden schrijf. Ik beken, ik kan het niet laten en de karakters zijn nog lang niet klaar met hun leven.

Het zijn de eerste probeersels en gemaakt met verschillende programma’s. De definitieve vorm heb ik nog niet. Ook de woordcompositie is nog niet definitief. De eerste plaat (via Tagul) verraad naar mijn gevoel meet over de kern van de scène, de tweede plaat (Wordle) is meer in balans. Misschien maak ik er een serie van.

Daarnaast experimenteer ik met het concept van ‘een roman op een poster’ waarbij ‘Eén latte…’ in zijn geheel op A0 of 2xA0 wordt afgedrukt op een wijze waarop het boek toch nog leesbaar blijft. En ja, dat worden hele kleine lettertjes… Zoiets wellicht (dit is maar een stukje natuurlijk):

Alice © 2010