Kleurtjes

Eén van de leuke dingen in mijn leven is het constant veranderen van mijn uiterlijk. Verschillende kledingstijlen van lief via ondeugend tot stylish of casual en verschillende haarkleuren. Het laatste jaar durf ik wat dat betreft meer met dat haar van me. Dat lichtblonde heb ik zo lang gehad en via bruin en kastanje is er nu het donkerste bruin dat er te vinden was. Zo goed als zwart. Passend bij het jaargetijde of bij mijn stemmingen of misschien gewoon passend bij wat voor mens ik nu ben.

2011

2010

2009

2008

2007

2006

Ach wie weet volgend jaar weer anders?

Alice © 2011

One thought on “Kleurtjes

  1. Hallo Alice
    Onderaan heb je alle rechten voorbehouden. prima idee Alice © 2011
    maar hoe zit het met mijn rechten????
    zie de url en dan de foto op deze site
    bij elke foto niet door jezelf gemaakt behoren naam en in dit geval ook nog de licentie van de fotograaf vermeld te worden
    art 25 auteurswet
    ik hoor wel hoe en wat

Reacties zijn gesloten.