What are you doing the rest of your life?

Iemand zei me eens dat de nacht rare dingen met een mens doet. Deze nacht is slapen niet mogelijk want de storm in mijn hart overstemd de storm die buiten raast.

Deze muziek ontlokte de volgende zin aan me:

Your voice melts my heart while listening in the midst of a nightly storm replacing sorrow with sweet anticipation of early morning life.

Nauwkeuriger kan ik het gevoel bij deze jazz in de donkerte van de nacht niet omschrijven. Muziek die niet alleen troost maar een belofte inhoudt.

Want ik weet dat je ergens bent en
we zullen elkaar ooit ontmoeten.
Geen idee waar ter wereld
of in welk jaargetijde.
Maar je bent er dan, net als ik.
Wachtend in een nacht op de belofte
van de ochtend waarop we samen zijn.
Dan zal mijn storm zijn gaan liggen
mijn hart zijn gaan rusten en
mijn lichaam niet langer verteren
door eindeloos verlangen.
Ik zal die blik in je ogen zien
wanneer op dat ene magische moment
je me bevestigend aankijkt.
En mijn lief dan weet je
wat je de rest van je leven zult doen.

Alice © 2010

One thought on “What are you doing the rest of your life?

Reacties zijn gesloten.