200.000 bezoeken.

Nou daar zit ik dan. Terug uit Nepal, ziekjes, onwennig, met hoofd en hart nog daar. Een beetje geschreven maar vooral in bed gelegen met een ‘kop vol snot’. Maar dan kijk ik in mijn statistiekjes van deze website en zie dat er een record is gebroken in februari: meer dan 10.000 bezoekjes in één maand én dat de 200.000 bezoekjes marker is gepasseerd in de afgelopen dagen.

Daar wordt ik dan weer een beetje blij van. Dank jullie wel lieve bezoekers, lezers, vriendinnen, vrienden en vriendandersen.

Alice

4 thoughts on “200.000 bezoeken.

  1. snel beterschap dan. Ik heb er dan dus veel nog te lezen! ::-)
    Het virtuele post, vaste post en betalingen…. gewoon even bij werken.
    Ik kan het me voorstellen, geweldig om goed gelezen te worden en niet overal op moeten reageren. Eigentlijk een goed teken, lezers komen terug en het is zo GOED, dat er niets op te merken valt…. yes. gaat het binnen kort weer terug?

  2. @Lucas: thanks.
    @Helena: ach ik denk niet dat mensen bang zijn te reageren. Misschien is het precies goed zo. Ik wordt vooral liefst gelezen. Een soort eenrichtingsverkeer met als enige zekerheid aan mijn kant dat er vaak gelezen wordt. Ik vind het prima zo hoewel ik reacties meest wel leuk vind natuurlijk.

  3. Tsja, daar zit je dan, inderdaad. Zoveel mensen die je lezen en kennelijk zijn er maar zeer weinigen die DURVEN??? een commentaar neer te zetten.
    Meestal zijn het dezelfde ook nog eens………………Zijn we een “schouderophalend, andere kant opkijkend” mens aan het worden wellicht? xx

Reacties zijn gesloten.