Pink Pearls Party op 19 maart.

Ik doe het zelden. Eigenlijk nooit en dus is het leuk om een keer een uitzondering te maken.
Morgenavond is er weer de Pink Pearls party op Strand West georganiseerd door een goede vriendin van me.
Annelies Hintjes heeft er alles aan gedaan om op Strand West in Amsterdam weer leuke vrouwenfeesten te organiseren.
Mocht je zin in een leuk feestje hebben en vrouw zijn (cis of transvrouw) dan ben je hartstikke welkom en kun je me daar treffen. Het schijnt dat je er zelfs mijn boek kunt kopen. Voor de twijfelaars: het is niet verplicht gay te zijn.

Alice

2 thoughts on “Pink Pearls Party op 19 maart.

  1. Tsja het is wel een vrouwenfeest. Overigens van een transvriendelijke club die juist wel ruimte wil geven aan transgenders, dat dan weer wel. Ik weet het dus niet zeker. Vraag het Annelies, zij organiseert het.

  2. Ja maar .. ik ben wél gay, géén vrouw, ook géén man .. zou ik naar binnen mogen als Questioning?😀

Reacties zijn gesloten.