Te koop / for sale.

Wegens omstandigheden neem ik afscheid van mijn mooie Mamiya 645 6×4,5 cm grootbeeld spiegelreflex camera. Een juweel voor de professionele fotograaf die het echte analoge fotograferen met topkwaliteit nog weet te waarderen. Alles in uitstekende staat en recent nog gebruikt. Te mooi om weg te doen maar ik kan niet anders. Email me bij interesse. Ik verkoop natuurlijk alleen tegen een redelijke prijs en er is goed met me te onderhandelen.

Because of personal circumstances I am selling my beloved Mamiya 645 6×4,5 cm SLR camera. A jewel for the professional photographer who still values real analogue photography with the topquality. Everything is in mint condition and recently used. Too beautiful to sell but I have to. Email me when you’re interested. Of course I’ll only sell against a reasonable price.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Alice

alice.filmt@xs4all.nl